Actually, I can.

Nie potrafię Wam powiedzieć jak dƂugo zbieraƂam się do zaƂoĆŒenia tego bloga, ba, juĆŒ raz go nawet zaƂoĆŒyƂam, ale zupeƂnie zabrakƂo dalszy...

Nie potrafię Wam powiedzieć jak dƂugo zbieraƂam się do zaƂoĆŒenia tego bloga, ba, juĆŒ raz go nawet zaƂoĆŒyƂam, ale zupeƂnie zabrakƂo dalszych chęci i motywacji. Wszystko na stronie wyglądaƂo nie tak jak powinno, zdjęcia pozostawiaƂy wiele do ĆŒyczenia bo aparat nie taki... MĂłj zmysƂ estetyki nie dawaƂ mi spokoju i nie chciaƂo mi się prowadzić czegoƛ, co mi się zwyczajnie nie podoba.
Tym razem jest inaczej, jest tak jak chciaƂam. Tak więc startuję ponownie i mam nadzieję, ĆŒe
kaĆŒda/kaĆŒdy z Was znajdzie tu coƛ dla siebie.



Blog będzie traktowaƂ o moich zmaganiach z ĆŒyciem, w ktĂłrym jestem juĆŒ matką i ĆŒoną. Podzielę się z Wami moją wiedzą na temat kosmetykĂłw i makijaĆŒu. PokaĆŒe piękne miejsca ktĂłre udaƂo mi się zobaczyć ale i te, o ktĂłrych ciągle marzę. Zjemy razem w moich ulubionych restauracjach i pĂłjdziemy na zakupy do ulubionych sieciĂłwek i maƂych butikĂłw... 

Zapraszam Was, będzie fajnie! NadszedƂ czas, ĆŒebyƛcie poznali drugą SIST(LOV)ER.

A.

You Might Also Like

2 komentarze

Flickr Images