Droga w nieznane

Wreszcie udaƂo mi się wykoƄczyć wszystkie zalegające w mojej Ƃazience szampony, odĆŒywki i ĆŒele pod prysznic i mogƂam z przyjemnoƛcią u...


Wreszcie udaƂo mi się wykoƄczyć wszystkie zalegające w mojej Ƃazience szampony, odĆŒywki i ĆŒele pod prysznic i mogƂam z przyjemnoƛcią udać się w poszukiwanie nowych. MiaƂam ochotę na coƛ nowego, nieznanego i wiedziaƂam, gdzie to znajdę - Tk Maxx! Jak ja uwielbiam ten sklep... Nie znoszę kupowania tam ubraƄ, ale kosmetyki, artykuƂy do domu czy coƛ dla Jasia to juĆŒ inna bajka;) Zobaczcie na co skusiƂam się tym razem.



Zestaw by nature from New Zealand, szampon i odĆŒywka mające za zadanie przywrĂłcić nawilĆŒenie naszym odwodnionym i zestresowanym zabiegami wƂosom. Oba produkty zostaƂy wzbogacone o olej kokosowy, avokado oraz witaminę E. Nie zawierają szkodliwych substancji takich jak parabeny, silikony czy formaldehyd. Dodatkowym atutem jest piękny, kokosowy zapach - przepadƂam natychmiast.




Kosmetyk do mycia ciaƂa rĂłwnieĆŒ marki by nature. Ta sama nuta zapachowa, cudowny kokos, ale nie taki z laboratorium Dextera, taki delikatny, subtelny, prawdziwy. Ć»el pozbawiony caƂej tej nieprzyjaznej naszej skĂłrze chemii oraz sztucznych barwnikĂłw. Wzbogacony o mineraƂy, ma dbać o nawilĆŒenie naszej skĂłry nie pozbawiając jej naturalnych olejĂłw. Zobaczymy jak będzie naprawdę.


Zachęcona pozycjami powyĆŒej, odnalazƂam jeszcze jeden produkt, ktĂłry wzbudziƂ moją ciekawoƛć. NawilĆŒająca i udoskonalająca naszą cerę maseczka, wypeƂniona naturalnymi dobrociami takimi jak: miĂłd Manuka, kwas hialuronowy, aloes czy olej arganowy. W opakowaniu otrzymujemy 5 nakƂadanych na twarz "masek" (osobiƛcie lubię tę formę maseczek). W tajemnicy Wam powiem, ĆŒe produktu uĆŒyƂam pĂłki co raz i jestem zachwycona efektami. 


Czy byƂoby wyjƛcie do TkMaxxa bez czegoƛ dla Jasia? Jestem pewna, ĆŒe kaĆŒda matka mnie zrozumie. Odkąd Jaƛ jest na ƛwiecie, nie jestem w stanie jechać po coƛ dla siebie i nie wrĂłcić z czymƛ dla niego. O ironio. Tym razem nie byƂo inaczej, prezentuje Wam pierwszą zastawę Jasia - moĆŒe nie Rosenthal ale uroczy piesek. Do tego wielki smok do oswajania się MƂodego z przecieranym jedzeniem (choć juĆŒ teraz wiem, ĆŒe nie ma problemu z jedzeniem z ƂyĆŒeczki).


MiaƂyƛcie okazje uĆŒywać kosmetykĂłw marki by nature? Pochwalcie się w komentarzach.

Czuje się wyjątkowo usatysfakcjonowana moimi zdobyczami i obiecuje nie kupować niczego nowego, dopĂłki tego nie zuĆŒyje. Chyba, ĆŒe...
A.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Uwielbiam TkMaxxa I podobnie jak ty.. ubrania sa blee, ale juz kosmetyki, ubranka dla dzieci sa piekne!!!
    Ta maseczke sama bym sobie kupila!!!



    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images