Get to know me... better.

Get to know me TAG, jeƛli macie ochotę poznać mnie nieco bliĆŒej, zapraszam Was serdecznie do lektury:)

Get to know me TAG, jeƛli macie ochotę poznać mnie nieco bliĆŒej, zapraszam Was serdecznie do lektury:)




1. Jak masz na imię - Ada; tak, to moje peƂne imię, nie Adrianna, nie Adriana, po prostu Ada
2. Twoje przezwiska - Adzik, przewidywalne, prawda?
3. Kiedy masz urodziny - 8 czerwca
4. Gdzie się urodziƂaƛ - w Poznaniu
5. Znak zodiaku - BliĆșnięta
6. Czym się zajmujesz - pracuję w Towarzystwie Ubezpieczeniowy, zgadlibyƛcie?
7. Jakiego koloru masz wƂosy - yyy.. brązowe... chyba:)
8. Jaka byƂa ostatnia rzecz jaką kupiƂaƛ - Koszula w paski i czerwony kombinezon
9. Jak dƂugie są Twoje wƂosy - za krótkie;)
10. Jakiego koloru są Twoje oczy - zielone
11. Kolczyki? - W uszach i sto lat temu w pępku, teraz pozostaƂ tylko ƛlad
12. Czy masz jakieƛ tatuaĆŒe - tak, na plecach i na ĆŒebrach, oba są dla mnie bardzo waĆŒne
13. Czy masz zwierzęta - Tak, mam 2 psy, bez ktĂłrych nie wyobraĆŒam sobie ĆŒycia, Tobiasz - kundelek adoptowany ze schroniska oraz Teodor - chihuahua
14. Jesteƛ prawo czy lewo ręczna - prawo, moja lewa ręka jest totalnie bezuĆŒyteczna, nie potrafię nią wƂadać
15. Psy czy koty - Psiara, od zawsze
16. Kto jest Twoim najlepszym przyjacielem - MĂłj mÄ…ĆŒ i moja Siostra
17. Ulubiony sport - koszykĂłwka
18. Ostatni koncert na jakim byƂaƛ - Ed Sheeran, OMG! <3
19. Ulubiony film - nie jestem w stanie wskazać jednego, ale uwielbiam Love Actually, Crash oraz Vicky Cristina Barcelona
20. Ulubiony serial - Przyjaciele, nie ma i nie będzie lepszego...
21. Ulubiony kolor - czarny, biaƂy i szary (ale tu kolorowo)
22. Ulubiona piosenka - Jedna piosenka?! No way... WskaĆŒe ulubioną pƂytę: Adele 21 i Ed Sheeran X
23. Ulubiona restauracja - Suszone pomidory, ich Carbonara jest obƂędna!
24. Ulubiona pora roku - wiosna i lato, juĆŒ za nimi tęsknie
25. Wierzysz w bratnie dusze - Tak, swoją juĆŒ znalazƂam
26. Gdzie ostatnio podrĂłĆŒowaƂaƛ - Tradycyjnie Grecja, Korfu. Grecja to moje ukochane miejsce na ziemi
27. Gdybyƛ mogƂa pojechać w dowolne miejsce na ƛwiecie, gdzie by to byƂo - Seszele, Malediwy i Polinezja Francuska a na dobicie Mauritius, oj taak, do ciepeƂka proszę:)
28. Gdybyƛ miaƂa 1mln $ co byƛ zrobiƂa - uszczęƛliwiƂa siebie i swoich bliskich
29. Co jest najwaĆŒniejsze w Twoim ĆŒyciu - moja rodzina
30. Czy miaƂaƛ kiedyƛ operację - Tak, niestety, usunięcie migdaƂków, wyrostek robaczkowy i niedawno, cesarskie cięcie
31.Wierzysz w duchy - Wierzę. Kropka.
32. Czy jesteƛ szczęƛliwa - Jestem. Bardzo.

To by byƂo na tyle Kochani. Zabawny TAG  ĆŒebyƛmy mogli się lepiej poznać. Opowiedzcie mi o sobie w komentarzach! Chętnie poczytam o Waszych ulubionych rzeczach:)

A.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Suszone pomidory, Grecja i Adele. WymieniƂabym te 3 rzeczy, gdyby ktoƛ kazaƂ wymienić z czym mi się kojarzysz :-)

    OdpowiedzUsuƄ
  2. Zauwazylam wlasnie,ze Adrianny uzywaja skrot Ady. Dziwne :/ wiekszosc wlo Tobie wiedzialam,czesc mozns bylo sie domyslic. Bylas na Ed Sheeran'a koncercie? Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images