Diorskin Nude Air

Wybaczcie mi chwilową nieobecnoƛć, ale cytując Adele "dopadƂo mnie ĆŒycie...". Wracam do Was z kolejnym podkƂadowym odkryciem. Mow...

Wybaczcie mi chwilową nieobecnoƛć, ale cytując Adele "dopadƂo mnie ĆŒycie...". Wracam do Was z kolejnym podkƂadowym odkryciem. Mowa o Nude Air marki DIOR. Ja wybraƂam odcieƄ 01 Ivory z dostępnych 6. Jest to najjaƛniejszy kolor z gamy. Zdecydowanie nie dla bladzioszkĂłw, poniewaĆŒ kolor daleki jest od porcelany:) 



Nude Air to ultra lekki podkƂad o wƂaƛciwoƛciach serum. Niesamowicie lekki i delikatny. Nigdy wczeƛniej nie miaƂam okazji uĆŒywać czegokolwiek o podobnej konsystencji. Dozujemy odpowiednią iloƛć produktu za pomocą precyzyjnej szklanej pipety. Konsystencja wodnista, pudrowa. Sugeruję nakƂadanie palcami, gdyĆŒ gąbeczka czy nieodpowiedni pędzel wchƂoną większoƛć produktu, a przecieĆŒ nie chcemy marnować podkƂadu, ktĂłry kosztowaƂ Nas poƂowę wypƂaty:) Nude Air w sposĂłb niezauwaĆŒalny wręcz dla oka, wyrĂłwnuje koloryt skĂłry, fenomenalnie tuszuje pory skĂłry (jeƛli macie problemy z rozszerzonymi porami skĂłry to szczegĂłlnie polecam) i przepięknie rozƛwietla cerę. Wyglądamy na wypoczętych i ƛwieĆŒych, jak po 8h nieprzerwanego snu:) Tuszuje większoƛć niedoskonaƂoƛci, choć pamiętajcie, ĆŒe nie do tego podkƂad zostaƂ stworzony (od zakrywania/przykrywania/tuszowania mamy korektory i kamuflaĆŒe). Produkt przepeƂniony dobroczynnymi skƂadnikami jak np. olej z ĆŒurawiny, olejek nasycony tlenem, witaminy i mineraƂy. Nie zawiera talku, co uwaĆŒam za dodatkowy plus. SkĂłra oddycha, nie jest zapchana i pięknieje z dnia na dzieƄ. Efekt idealnej, naturalnej skĂłry, na wyciągnięcie ręki. Diorskin Nude Air to wszystko czego oczekuję od podkƂadu i zupeƂnie nowy level jeƛli chodzi o naturalny makijaĆŒ. Polecam!
A.





You Might Also Like

1 komentarze

  1. A jaki a sklad Adus? Pytam, bo szukam jakiegos podkladu dla siebie, ale takiego, ktorego nie chce w ogole czuc,bo ja przeciez sie nie maluje. Zalezy mi jednak jak najdelikatniejszym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images