When the lights go out

Z marką Philosophy znam i lubię się (bardzo!) od dƂuĆŒszego czasu. Swoją przygodę z nimi rozpoczęƂam od ĆŒeli pod prysznic, ktĂłrych zapachy d...

Z marką Philosophy znam i lubię się (bardzo!) od dƂuĆŒszego czasu. Swoją przygodę z nimi rozpoczęƂam od ĆŒeli pod prysznic, ktĂłrych zapachy dosƂownie mnie powalaƂy. Nie trącają sztuczną sƂodyczą, ich konsystencja jest aksamitna i kremowa. UĆŒywanie ich, byƂo samą przyjemnoƛcią. MusiaƂam poszerzyć swoją wiedzę na temat marki i sprĂłbować ich pielęgnacji. Tym sposobem, w moje ręce trafiƂ Hope in a Jar night.



MogƂabym go opisać dwoma sƂowami - MIƁOƚĆ ABSOLUTNA. JuĆŒ dawno, ĆŒaden krem nie zrobiƂ na mnie takiego wraĆŒenia. JuĆŒ dawno ĆŒaden krem nie daƂ mi tak namacalnych rezultatĂłw. Jestem pod ogromnym wraĆŒeniem, ale od początku...
Co nam obiecuje producent? Piękną promienną skĂłrę, spƂycenie zmarszczek oraz ujednolicenie kolorytu skĂłry, wszystko to, dzięki zawartoƛci kwasu glikolowego. Nową i piękną skĂłrę w 2 tygodnie. Co ja Wam mogę obiecać? Wszystko to, co producent:) DziaƂanie kwasu czujemy zaraz po naƂoĆŒeniu kremu, nie jest to uczucie dyskomfortu czy irytacji skĂłry, jednak delikatne mrowienie, czy pieczenie w miejscach, gdzie np mamy na skĂłrze niechcianą niespodziankę. Kwas glikolowy rozprawia się z niedoskonaƂoƛciami skĂłry przez noc ( z ręką na sercu). Po kilku tygodniach uĆŒywania, moja skĂłra zmieniƂa się diametralnie, poprzeczne zmarszczki na czole ulegƂy wyraĆșnemu spƂyceniu, koloryt jest wyrĂłwnany ( a miaƂam kilka przebarwieƄ jeszcze po ciÄ…ĆŒy), cera staƂa promienna i naprawdę zdrowo wyglądająca. Ten krem, pozwoliƂ mi porzucić ciÄ™ĆŒki podkƂad na rzecz delikatnego kremu BB, czy podkƂadu na bazie wody jak np. Face&Body z Mac'a. Konsystencja jest bardzo bogata i treƛciwa, ale krem bardzo szybko się wchƂania, co jest dodatkowym plusem. Nie znoszę kremĂłw z serii "wytrę większoƛć w poduszkę jak się poƂoĆŒÄ™ spać". Krem nie zawiera szkodliwych parabenĂłw, jednak ma w skƂadzie alkohol, ktĂłry posiadaczy cer suchych lub bardzo wraĆŒliwych moĆŒe przesuszać. Koniecznym jest nakƂadanie filtra sƂonecznego (swoja drogą, codziennie, niezaleĆŒnie od stosowanego kremu), poniewaĆŒ poprzez zawartoƛć kwasu AHA zwiększa się nasza wraĆŒliwoƛć na sƂoƄce i potencjalne poparzenie sƂoneczne. SwĂłj egzemplarz zdobyƂam w TkMaxx, ale z racji 100% satysfakcji jaką daƂ mi krem, musiaƂam sprawdzić gdzie mogę się zaopatrzyć w kolejny sƂoiczek. Tutaj niestety tzw. ZONK. Krem albo pojawi się znowu w sklepie, albo zmuszona będę sprowadzać go ze StanĂłw. PĂłki co, staram się o tym nie myƛleć i cieszyć tym co mi zostaƂo:) Szczerze, jeƛli szukacie niezawodnej pielęgnacji i regeneracji na noc, to jest to. Hope in a Jar.
A.





You Might Also Like

3 komentarze

Flickr Images