Loreal False Lash Superstar - hit czy kit?

Macie jakiƛ swĂłj makijaĆŒowy fetysz? Ja mam, tusze do rzęs... O Boziu, miaƂam juĆŒ chyba wszystkie, od tych z najwyĆŒszej póƂki po te wciƛnięt...

Macie jakiƛ swĂłj makijaĆŒowy fetysz? Ja mam, tusze do rzęs... O Boziu, miaƂam juĆŒ chyba wszystkie, od tych z najwyĆŒszej póƂki po te wciƛnięte przez "zachwyconą" Panią z Hebe ;) Uwielbiam prĂłbować nowe, ku wiecznemu zdziwieniu MÄ™ĆŒa, dlaczego nie trzymam się tej sprawdzonej?! No taka juĆŒ moja natura, nie poradzisz nic. Niebawem pojawi się post w ktĂłrym zbiorę w caƂoƛć moje maskarowe przygody, ale pĂłki co zobaczcie co sądzę o Loreal - False Lash Superstar.



Zawiedziona przygodą z Better Than Sex - Too faced wyruszyƂam na poszukiwania nowej miƂoƛci od pierwszego uĆŒycia. Nie wiem czy teĆŒ tak macie, ale mi wystarczą trzy pociągnięcia tuszem po rzęsach ĆŒeby wiedzieć czy się polubimy czy nie. Niestety w sklepach moĆŒemy jedynie popatrzeć na opisy i szczoteczki, więc nie pozostaje nam nic innego jak zdać się na nasza intuicję (choć wygląd szczoteczki wiele potrafi powiedzieć o tym, jak tusz zachowa się na rzęsach). Tym razem, kierunek Rossmann. Patrzę, myƛlę, zastanawiam... "MoĆŒe jednak nie będę ryzykować i kupię sprawdzoną pozycję? They're real nigdy nie zawodzi". CzuƂam się jak przed kupnem mieszkania! Pewnym krokiem idę w stronę szafy Loreala i bam! Rzuca mi się w oczy False Lash Superstar. Podoba mi się, bo przywodzi wspomnienia z czasĂłw kiedy malowaƂam siostrę, jeszcze na licealne imprezy. UĆŒywaƂam wtedy maskary Bourjois, teĆŒ podwĂłjnej, niemalĆŒe identycznej i byƂa fenomenalna!
Co obiecuje producent? Turbo pogrubienie i wydƂuĆŒenie dzięki bazie (biaƂa koƄcĂłwka) z wƂóknami Velcro. Rzęsy jak z czerwonego dywanu. Szczerze? Jestem z niej naprawdę zadowolona. Tusz faktycznie pogrubia i wydƂuĆŒa rzęsy, jeƛli macie czas na dopracowanie make-up'u to moĆŒecie w kilka minut uzyskać efekt sztucznych rzęs (w granicach rozsądku oczywiƛcie). Nie skleja, czego bardzo się obawiaƂam, nie odbija na gĂłrnej powiece, nie kruszy w ciągu dnia. Pięknie podkreƛla rzęsy, biaƂa baza nie przeƛwituje przez tusz. Szczoteczka jest bardzo precyzyjna, Ƃadnie wyczesuje rzęsy i zbiera ewentualne grudki. To naprawdę dobry produkt. Jeƛli szukacie tuszu akurat w takim przedziale cenowym (ok 50 zƂ w sklepach Rossmann), to warto zainteresować się tą pozycją.





A.

You Might Also Like

1 komentarze

Flickr Images