Walka o siebie.

Kompleksy to wy? Oczywiƛcie, ĆŒe to wy. PrzyplątaƂyƛcie się do mnie jeszcze w ciÄ…ĆŒy a teraz planujecie zostać. Daremne okazaƂy się moje prĂłb...

Kompleksy to wy? Oczywiƛcie, ĆŒe to wy. PrzyplątaƂyƛcie się do mnie jeszcze w ciÄ…ĆŒy a teraz planujecie zostać. Daremne okazaƂy się moje prĂłby wytƂumaczenia sobie, ĆŒe przecieĆŒ jestem w ciÄ…ĆŒy/dopiero co byƂam w ciÄ…ĆŒy. Na nic zdaƂy się zapewnienia K. ĆŒe wyglądam pięknie, ĆŒe przecieĆŒ jak tylko będę mogƂa ćwiczyć (przez kilka miesięcy musiaƂam wstrzymać się od aktywnoƛci fizycznej ze względu na cesarskie cięcie), wrĂłcę do stanu sprzed ciÄ…ĆŒy i zaraz poczuje się lepiej. My kobiety lubimy się biczować, dobijać....

Moje zƂe samopoczucie wracaƂo i znikaƂo na zmianę. Raz byƂo lepiej, poznawaƂam się w lustrze, a raz gorzej, znowu odbicie dobitnie przypominaƂo mi, jak bardzo moje ciaƂo rĂłĆŒni się od tego do czego przywykƂam. W gƂowie ĆŒegnaƂam się ze wszystkimi ulubionymi spodniami, ktĂłrych nie zdÄ…ĆŒyƂam znosić, a zakupiƂam na chwilę przez poznaniem dobrej nowiny. Nie ma co ukrywać, nabawiƂam się kompleksĂłw nie na ĆŒarty. I byƂo mi z tym Ćșle, bardzo Ćșle.
Kiedy zdecydowaƂam się wrĂłcić do ćwiczeƄ, poczuƂam, ĆŒe jeszcze nie wszystko stracone. PoczuƂam, ĆŒe jeszcze mogę odzyskać poczucie wƂasnej wartoƛci i czuć się naprawdę dobrze we wƂasnej skĂłrze. Jako, ĆŒe siostra K. jest trenerem personalnym, zna się ƛwietnie na tym co robi, zwrĂłciƂam się do niej z proƛbą o pomoc w opracowaniu odpowiedniej diety i ćwiczeƄ. Wiem jak chce wyglądać na wakacjach i do tego zmierzam. Kluczem jest plan realny do wykonania. Realne efekty. Nie spodziewam się, ĆŒe będę wyglądać jak Miss ƚwiata w 2 miesiące, ale wystarczająco dobrze, ĆŒeby czuć się komfortowo w stroju kąpielowym. I tu kolejny dylemat. StrĂłj jedno czy dwuczęƛciowy? BoĆŒe... Jednoczęƛciowy to niby się kojarzy ze starszą Panią, ale czy to Ćșle ze mi się podobają? Oczywiƛcie nie wszystkie, ale niektĂłre są naprawdę obƂędne, zakrywają co jest do zakrycia a uwydatniają to czym jeszcze mogę się pochwalić:) A jednak dwuczęƛciowy to taki klasyk, nie jest ze mną aĆŒ tak Ćșle. Nie potrafię zdecydować i kupuje 3, kaĆŒdy inny i o dziwo, w kaĆŒdym z nich czuje się naprawdę ƛwietnie. Dobry krĂłj i ĆŒycie staje się piękniejsze. Z kaĆŒdym tygodniem z nadzieją chwytam za miarkę i celebruje znikające centymetry. Dzisiaj mam dobry dzieƄ, jutro pewnie znowu zajadę biednego K opowiadaniami o tym jak Ćșle wyglądam, naprawdę! Ta skĂłra taka bleee, boĆŒe. Paradoksalnie, wszystkie "zƂe" rzeczy jakie dotknęƂy moje ciaƂo, wydarzyƂy się po ciÄ…ĆŒy. Po gwaƂtownym spadku wagi a nie przyroƛcie. Dlatego uczulam Was przyszƂe mamy, jeszcze po porodzie nie odkƂadajcie magicznych kremĂłw na rozstępy, przydadzą się. 
Jak sobie radzić w te gorsze dni? Ja staram się robić to co sprawia mi radoƛć, maluje się. Wyciągnięte dresy z kolanami na piszczelach są ok, ale nie codziennie. NiedbaƂy outfit, fryzura, to wszystko tylko pogƂębia depresję. O ile przyjemniej patrzy się na wƂasne odbicie, kiedy wygląda się przynajmniej przyzwoicie:) MakijaĆŒ pozwala mi zapomnieć o nieco luĆșnej skĂłrze na brzuchu, bo skupiam się na tym, jak pięknie mi dzisiaj wyszƂo oko. Ot taki banaƂ, ale skuteczny. Fakt, ĆŒe mogę wejƛć w jeansy sprzed ciÄ…ĆŒy teĆŒ jest pomocny, nie będę kƂamać, dlatego ruch, ruch i jeszcze raz ruch, plus zdrowe jedzenie. Na jakiƛ czas zapominam o cukrze, choć przez jakiƛ czuƂam się jak na detoxie. Nie jest Ƃatwo trzymać się takiej rutyny, czasami nie mam siƂy, ochoty, zwyczajnie mi się nie chce po caƂym dniu, ale grunt to się nie poddawać i tego będę się trzymać. Nawet jeƛli się zdarzy gorszy dzieƄ, nie zrezygnuje. Mam Jasia ale i mam siebie, o tym nie wolno nam mamom zapominać pod ĆŒadnym pozorem, toĆŒ to droga do samozniszczenia w gąszczu kompleksĂłw i niezadowoleniu z ĆŒycia, nigdy! Wakacje, nadchodzę, nieidealna ja!
A.




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja kupilam stroj jednoczesciowy, bo moje cialo tez juz nie jest takie jakie sprzed ciazy I pewnie juz nie wroci. Kupilam z MarksandSpencer taki, ktory kamufluje faldki na brzuchu I ladnie podkresla piersi.
    Czulam sie w nim atrakcyjnie dopoki nie pojechalismy na plaze w Portugalii. Bikini odkrywajace pol dupy, piersi duze, jedrne, zadbane , brazowe cialo, niektore panie odkrywaly jeszcze wiecej..I nagle poczulam sie malutka, a rzadko sie to zdarza, bo raczej wiekszy kompleksow nie mam... wierz mi, ze jako jedyna mialam jednoczesciowy stroj. W Irlandii moze bym czula sie piekna, w Portugalii na plazy czulam sie zle... :-(

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images