Motherhood

Poznajmy się, pogadajmy....

Poznajmy się, pogadajmy....




Jak poznaƂam mojego mÄ™ĆŒa niemalĆŒe od razu chciaƂam mieć z nim dziecko, czuƂam, ĆŒe to ten jedyny i chyba naturalną rzeczą jest, ĆŒe szczęƛliwa, zakochana kobieta zaczyna w swojej gƂowie wielkie planowanie rodziny. Zdrowy rozsądek jednak wziąƂ gĂłre i zdecydowaliƛmy się troche poczekać. Tym sposobem udaƂo nam się najpierw wziąć ƛlub, uwić wƂasne gniazdo i.... dwie kreski na teƛcie.

Nie spodziewaƂam się tego, nic a nic. Dopiero się wprowadziliƛmy, tyle jeszcze w domu do zrobienia a tu dziecko? Wczeƛniej jakoƛ nie wychodziƂo, a tu taka niespodzianka. Test robiƂam 6 razy (tak, wiem, po 2 mogƂam dać sobie spokĂłj), chyba nie mogƂam uwierzyć, ĆŒe będziemy rodzicami. Oczywiƛcie wizyta lekarska potwierdziƂa wynik testu i zaczęƂo się wielkie wyczekiwanie upragnionego bobasa. Początek ciÄ…ĆŒy wspominam bardzo dobrze, choć miaƂam ksiÄ…ĆŒkowe dolegliwoƛci, marudzenie przyszƂo nieco pĂłĆșniej...

"CiÄ…ĆŒa to piękny czas" mĂłwili - taaa, piękny. Jestem wielka jak sƂoƄ, spuchnięta do granic moĆŒliwoƛci, plecy mam wraĆŒenie, ĆŒe zaraz zƂamią się w póƂ, ĆŒadne buty nie wchodzą na stopę a twarz zalaƂ czerwony rumieƄ. No piękny to czas! Nie, niestety nie jestem  jedną z tym szczęƛciar ktĂłre ledwo co w ciÄ…ĆŒy przytyƂy i do samego koƄca czuƂy się rewelacyjnie. Jestem jedną z tych kobiet, ktĂłre namawiaƂy swoje dziecko na wyjƛcie z brzucha od 38 tygodnia bo juĆŒ ledwo ĆŒyƂam! DoczekaƂam się Malucha w 40 tygodniu + 4 dni. Niestety, porĂłd rĂłwnieĆŒ byƂ ciÄ™ĆŒki, trwaƂ jedyne 22h(!). Poznanie mojego Jaƛka okupione byƂo ogromnym cierpieniem, bĂłlem i przekonaniem lekarzy, ĆŒe kobieta musi wycierpieć swoje. Nigdy tego nie zrozumiem, dlaczego tak to music wyglądać? Dlaczego myƛl, ĆŒe mogę poprosić o znieczulenie przywoƂywaƂa wspomnienie o lekarzu mĂłwiącym, ĆŒe lepiej tego nie robić, bo nikomu w szpitalu nie uƛmiecha się zajmować mną caƂy czas (co naleĆŒy robić po podaniu leku). CaƂy ten dramat zakoƄczyƂo wreszcie cesarskie cięcie na ktĂłre byƂam skazana wƂaƛciwie od samego początku. Lekarze doskonale o tym wiedzieli, ale jakoƛ im się nie spieszyƂo do podjęcia decyzji, bo przecieĆŒ czym byƂby porĂłd bez odrobiny scenki jak z dobrego horroru... Czy warto byƂo? Ohhh... 3 miesiące pĂłĆșniej czuje, ĆŒe mogƂabym znowu, choć jeszcze 2 tygodnie temu baƂabym się o tym nawet pomyƛleć. JuĆŒ nie pamiętam tego co zƂe, a jedynie widzę mojego pięknego syna, w ktĂłrym jestem zakochana do granic moĆŒliwoƛci. I choć nie byƂo Ƃatwo na początku, teraz wiem, ĆŒe sobie poradzę. Jednak powiem Wam szczerze, juĆŒ chyba nigdy nie zaznam spokoju i do koƄca ĆŒycia będę się bać o tego cudownego maƂego czƂowieczka. Poznajcie naszą zwariowaną rodzinkę: Ja, patrz "author", mĂłj mÄ…ĆŒ - cudowny tata, gwiazda rocka i pan zƂota rączka caƂej rodziny, mĂłj synek Morczi aka Bam Bam i dwa nasze psy (jeden myƛli, ĆŒe jest kotem). Ot, klasyczna polska rodzina:) Witajcie!

Ps: Tak wiem, ĆŒe nie mam jednej brwi i nie, nie wstydzę się tego. Ale bliĆŒej o tym niebawem.








You Might Also Like

1 komentarze

Flickr Images