Vacation

PojawiƂa się u Nas moĆŒliwoƛć wspĂłlnego wyjazdu na wakacje z Jasiem i zaczęƂam się zastanawiać, ile osĂłb "doradzi" mi, ĆŒe popeƂnia...

PojawiƂa się u Nas moĆŒliwoƛć wspĂłlnego wyjazdu na wakacje z Jasiem i zaczęƂam się zastanawiać, ile osĂłb "doradzi" mi, ĆŒe popeƂniam bƂąd zabierając tak maƂe (w ich przekonaniu) dziecko za granicę.



Ja do tematu podeszƂam bardzo entuzjastycznie, bo kto nie cieszyƂby się na wspĂłlny wyjazd w ukochane miejsce? WyobraziƂam sobie te maƂe goƂe stĂłpki wystawione w spacerĂłwce na bajecznie ciepƂe, morskie powietrze. Zaciekawienie i radoƛć MaƂego, na wszystko co nowe... A najbardziej nie mogę się doczekać obserwowania go, w chwilach niczym niezakƂóconej, dziecięcej radoƛci. Nie doszukuje się zagroĆŒeƄ i niebezpieczeƄstw, poniewaĆŒ takowe czyhają na Nas gdziekolwiek byƛmy się nie udali, ba, nawet w domu. Nie chce przeĆŒyć ĆŒycia w strachu, myƛląc, co zƂego moĆŒe się przytrafić mojemu dziecku. Chce pokazać mu, jak piękny jest ƛwiat, jak wiele miejsc do zobaczenia. Jasiu jest zdrowym dzieckiem i nie widzę podstaw do tego, aby takiego wyjazdu się obawiać. Uzbroimy się w Europejskie karty zdrowia, ubezpieczenie (obowiązkowo!), kąpielĂłwki i jesteƛmy gotowi do drogi;) Ja, choć jeszcze do koƄca nie wiem jak będzie, nie mogę się doczekać. A jakie Wy macie zdanie na temat zabierania maƂych dzieci na zagraniczne wakacje (no bez przesady, 3h lotu to nie tak Ćșle...)? Podzielcie się spostrzeĆŒeniami, moĆŒe mi coƛ doradzicie? 

A.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nie ma nic zlego w podrozowaniu z malym dzieckiem. Sama latalam z 3 miesiecznymi bobasami. Najbardziej meczylo mnie ich karmienie, bo jak wiadomo zeby dziecko bylo szczesliwe musi byc najedzone. Czesto jak ich nakarmilam to trzeba bylo przewinac, ale jak zasneli to mogli przespac caly lot.
    Tak, jak piszesz ..ta sa trzy h, a nie osiem.
    Leccie I korzystajcie!!!

    OdpowiedzUsuƄ
  2. Dziękuje Kochana za sƂowa pokrzepienia;)) Mam nadzieję, ĆŒe wszystko się uda i polecimy cieszyć się sƂoƄcem.

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images