Cocoa Contour

O konturowaniu twarzy sƂyszaƂ juĆŒ chyba kaĆŒdy, prawda? Od tego ekstremalnego po delikatne, pozwalające podkreƛlić zalety naszych pięknych t...

O konturowaniu twarzy sƂyszaƂ juĆŒ chyba kaĆŒdy, prawda? Od tego ekstremalnego po delikatne, pozwalające podkreƛlić zalety naszych pięknych twarzy:) Ja rĂłwnieĆŒ nie pozostaƂam obojętna na ten trend w makijaĆŒu, choć nie od razu wskoczyƂam do tego pociągu... 



DƂugo zastanawiaƂam się jaki produkt wybrać, aby moja twarz nie prezentowaƂa się karykaturalnie. Problemem są oczywiƛcie niewƂaƛciwie dobrane odcienie, ktĂłre zamiast udawać "cieƄ" na naszych twarzach, tworzą nieestetycznie wyglądające pomaraƄczowe place. Kluczem do sukcesu jest rĂłwnieĆŒ prawidƂowe roztarcie wszystkich granic (tzw. blendowanie). KrĂłlową palet do konturowania jest niewątpliwie Anastasia Beverly Hills i jej CONTOUR KIT. Ile ja się nawzdychaƂam i naszukaƂam tej palety... Jedyną opcją byƂo sprowadzenie jej ze StanĂłw, jednak dopiero po uzupeƂnieniu zapasĂłw, poniewaĆŒ byƂa wyprzedana do zera, absolutnie wszędzie! Tak dƂugo czekaƂam, aĆŒ zrezygnowaƂam. Tak, zrezygnowaƂam, odechciaƂo mi się. Na rynku jednak, coƛ zaczęƂo się dziać i inne marki postanowiƂy iƛć ƛladem Anastasii co bardzo mnie ucieszƂo. WciÄ…ĆŒ jednak wiele z tych pozycji nie jest u nas dostępnych, jak np. fenomenalny zestaw do konturowania marki NYX, a szkoda, bo byƂby to idealny zestaw dla kogoƛ, kto nie chce wydawać duĆŒo pieniędzy, dopiero się uczy, na czym to caƂe konturowanie polega. Przeglądając oferty na rynku, zdecydowaƂam się na Cocoa Contour Chiseled to Perfection marki Too Faced. Bang! StrzaƂ w 10! Nie doƛć, ĆŒe pachnie obƂędnie, kolory są idealne (nie za ciepƂe, nie za zimne) i blendują się przepięknie, to jeszcze dostajemy caƂkiem niezƂej jakoƛci mini pędzel kabuki. Do paletki doƂączona jest ulotka/instruktarz, ktĂłry na początku rozjaƛni Wam nieco zabawę z konturowaniem twarzy. WskaĆŒe gdzie naƂoĆŒyć jakie kolory, aby uzyskać poĆŒÄ…dany efekt. Paleta zawiera dwa odcienie pudru brązującego do modelowania, matowy puder rozƛwietlający oraz rozƛwietlacz z drobinkami (choć osobiƛcie uwaĆŒam, ĆŒe rozƛwietlacz nie powala). Na zdjęciach wyraĆșnie zobaczycie jak mocno eksploatowana jest moja paleta, co tylko ƛwiadczy o tym, ĆŒe polecając ją, piszę szczerze. Jeƛli zastanawiacie się nad zakupem, sprĂłbujcie, nie poĆŒaƂujecie. Pozwoli Wam ona osiągnąć piękne efekty, w mgnieniu oka podkreƛlicie koƛci policzkowe, wyszczuplicie owal twarzy, czy zafundujecie sobie korektę nosa bez skalpela;)

A.







You Might Also Like

3 komentarze

  1. Pieknie..l ja na temat kosmetykow zielona ;)

    OdpowiedzUsuƄ
  2. ja to się wogóle malować nie potrafię a takie konturowanie ? OMG , nie dalabym rady z pewnoƛcią :)

    OdpowiedzUsuƄ
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna,ĆŒe dasz sobie radę, jak tylko odwaĆŒnie podejdziesz do tematu :-) To naprawdę nic trudnego, sƂowo harcerza! :-)

      UsuƄ

Flickr Images