Basic

DzieƄ lenia, nie będę oszukiwać. W dni takie jak ten makijaĆŒ zajmuje mi 10 min i jestem gotowa do wyjƛcia. Nie skupiam się na nakƂadaniu ci...

DzieƄ lenia, nie będę oszukiwać. W dni takie jak ten makijaĆŒ zajmuje mi 10 min i jestem gotowa do wyjƛcia. Nie skupiam się na nakƂadaniu cieni do powiek czy o zgrozo (!) eyelinerze, a na dobrze wykonanej bazie. Nie kombinuje z podkƂadami ktĂłrych nie znam, czy nowym rĂłĆŒem. Zawsze sięgam po sprawdzone pozycje.




Moim obecnym numerem jeden wƛrĂłd podkƂadĂłw jest Born This Way, marki Too Faced. PodkƂad pięknie kryje wszelkie niedoskonaƂoƛci,  nie tworząc efektu maski. Nasza skĂłra ciągle wygląda jak skĂłra tylko w lepszym wydaniu:). Osobiƛcie jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tƂustej, jednak niektĂłre partie twarzy mam wyjątkowo suche, poniewaĆŒ zmagam się ostatnio z odwodnieniem skĂłry na twarzy. PodkƂad nie podkreƛla suchych skĂłrek i naƂoĆŒony gąbeczką nie wchodzi w zaƂamania. Pamiętajcie jednak, aby dobrze przygotować skĂłrę przed naƂoĆŒeniem.
Kolejnym niezawodnym kosmetykiem jest korektor Naked Skin marki Urban Decay. Ręczę za niego, sƂowo honoru. Pozycja niemalĆŒe idealna, nie wchodzi w zmarszczki, nie roluje się i nie wysusza delikatnej skĂłry pod oczami, pięknie kryje niedoskonaƂoƛci a przy tym jest niewyczuwalny na skĂłrze. Must have kaĆŒdej kobiety wg mnie.
Czas na maƂe konturowanie. Czego uĆŒywam? Obecnie obƂędnie pachnącej palety do konturowania Cocoa Contour marki Too Faced. Kolory idealne, nie za ciepƂe, nie za zimne. W mgnieniu oka podkreƛlimy rysy twarzy czy skorygujemy te partie ktĂłre lubimy najmniej. Pudry rozcierają się jak marzenie a dodatkowym bonusem jest caƂkiem niezƂy pędzelek ktĂłry otrzymujemy w zestawie. Rozƛwietlacz ktĂłry znajduje się w palecie nie jest moim ulubionym, ale 3 pozostaƂe pozycje wszystko rekompensują. Jeƛli więc marzysz o pięknych koƛciach policzkowych, szczuplejszej twarzy czy skĂłrze muƛniętej sƂoƄcem, dƂugo się nie zastanawiaj i sięgnij po tę paletę.
Na koniec rozƛwietlacz Mac - Soft and Gentle, rĂłĆŒ marki Sephora w kolorze Heated and I'm good to go!:) Oh, byƂabym zapomniaƂa - rzęsy... Tutaj niezawodna Maybelline Lash Sensational. W zaleĆŒnoƛci od nastroju na usta nakƂadam bƂyszczyk albo balsam w neutralnym kolorze.
Tak wƂaƛnie wygląda mój Basic a jaki jest Twój? Koniecznie dajcie znać.

A.







You Might Also Like

5 komentarze

  1. Moj basic przyznam sie... nothing. Szukam jakiegos pudru,ale takiego ktory bylby w miare naturalny :/
    Sliczna buzka!

    OdpowiedzUsuƄ
  2. Tak szukam jakiegoƛ wpisu u Ciebie o podkƂadzie godnym polecenia, masz coƛ takiego? 😊

    OdpowiedzUsuƄ
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, napisz mi tylko czego oczekujesz :-) mocnego krycia, lekkiej konsystencji itd. A tu na blogu opisywalam Born This Way.

      UsuƄ
    2. Pewnie, napisz mi tylko czego oczekujesz :-) mocnego krycia, lekkiej konsystencji itd. A tu na blogu opisywalam Born This Way.

      UsuƄ
  3. Najlepiej matujacy dobrze kryjacy male niedoskonalosci 😉

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images