Pure Love

Kiedy Jaƛ się urodziƂ, nie miaƂam Ƃatwego macierzyƄskiego startu. Nie znam powrotów do domu po 3 dniach z maleƄstwem w foteliku. Nie byƂo m...

Kiedy Jaƛ się urodziƂ, nie miaƂam Ƃatwego macierzyƄskiego startu. Nie znam powrotĂłw do domu po 3 dniach z maleƄstwem w foteliku. Nie byƂo mi dane. Znam za to strach, ogromny. Wiem czym jest niepewnoƛć i lęk. Milczenie lekarzy, niewiedza. DobijaƂo mnie to. DosƂownie. BrakowaƂo mi tchu. CzuƂam się tak Ćșle, jak Ćșle moĆŒna się czuć, wracając kaĆŒdego dnia do domu, bez swojego nowo narodzonego dziecka. KochaƂam MaƂego od momentu kiedy dowiedziaƂam się, ĆŒe jest, ale czy byƂam w nim zakochana?



Kiedy kobieta rodzi dziecko, oczekuje się od niej, ĆŒe od pierwszych sekund poczuje bezgraniczną i wielką miƂoƛć do niego. I oczywiƛcie, nie zrozumcie mnie Ćșle, kocha swoje MaleƄstwo, ale wedƂug mnie ta piękna, ogromna miƂoƛć przychodzi z czasem. Przychodzi wraz z codziennym poznawaniem swojego dziecka. Z jego pierwszym uƛmiechem na TwĂłj widok, pierwszym okrzykiem radoƛci, kiedy nachylasz się nad Ć‚ĂłĆŒeczkiem. KaĆŒdego dnia uczycie się siebie nawzajem, uczycie się jak być razem. Jeszcze 3 miesiące temu, nie czuƂam tego, co czuję teraz. Teraz nie tylko bezgranicznie kocham swojego Syna, ale jestem w nim zakochana. I nie wstydzę się powiedzieć, ĆŒe to wymaga czasu. Jak w kaĆŒdym związku, uczysz się kochać drugą osobę, z dzieckiem nie jest inaczej... MĂłj MÄ…ĆŒ znalazƂ idealne okreƛlenie na nasz obecny stan w stosunku do Jasia - patrząc na jego mimikę twarzy, sƂuchając dĆșwiękĂłw ktĂłre wydaje, obserwując jego radoƛć a nawet i maƂe tragedie, mamy ochotę się w nim "wytarzać" :) Naprawdę, nie istnieją sƂowa ktĂłre są w stanie opisać jak bardzo kocham moje dziecko. Czasami patrzę na niego i mam ochotę się rozpƂakać, bo nie jestem w stanie ogarnąć jego perfekcji. Pamiętam, jak na początku naszej wspĂłlnej drogi, nieustannie nie mogƂam się doczekać, a to aĆŒ skoƄczy 3 miesiące, a to aĆŒ zacznie się ƛmiać na gƂos, a teraz? Teraz krzyczę, czas STOP! Za szybko, za szybko mijają dni i choć dla nikogo nie jest to nowoƛć, prawdą jest, ĆŒe przy dziecku widzisz to znacznie bardziej. Nie czujcie się Ćșle, jeƛli ta wielka miƂoƛć jeszcze na Was nie spƂynęƂa, nie biczujcie się w nieskoƄczonoƛć, nie dobijajcie wyrzutami sumienia. "PrzecieĆŒ mĂłwią, ĆŒe po kilku sekundach od porodu juĆŒ zapomnisz jak bolaƂo i pokochasz caƂą sobą", "co jest ze mną nie tak, ĆŒe tak się nie czuje?!", "jestem wyrodną matką..." Nic podobnego, jesteƛ zupeƂnie normalna. To uczucie ktĂłre spodziewasz się poczuć, trafi Cię jednego dnia, jak grom z jasnego nieba, a wtedy zrozumiesz czym jest czysta, bezgraniczna miƂoƛć do drugiego czƂowieka, jakiej nigdy wczeƛniej nie zaznaƂeƛ.
Synku, kocham Cię.
A.






You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jasiu jest boski! Kazda matka dojrzewa do tego uczucia, chociaz moje bylo juz wielkie w dniu narodzkn moich synkow.

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images