Story of my brows

Zastanawiacie się pewnie dlaczego ta dziewczyna ma jedną brew?! Na pewno bƂędy mƂodoƛci, wyrwaƂa sobie i teraz juĆŒ du** blada, nie odrosną....

Zastanawiacie się pewnie dlaczego ta dziewczyna ma jedną brew?! Na pewno bƂędy mƂodoƛci, wyrwaƂa sobie i teraz juĆŒ du** blada, nie odrosną. OtĂłĆŒ nic bardziej mylnego. Owszem, brew straciƂam jeszcze w szkole podstawowej ale dlaczego? Czytaj dalej...





Alergia. Tadaaaaam! OtĂłĆŒ brew wypadƂa wieki temu na tle alergicznym i niestety juĆŒ nigdy nie odrosƂa. Czasem pojawia się kilka dodatkowych wƂoskĂłw, czasem jest ich mniej, ale jak widać na zaƂączonym obrazku, znacznej częƛci zawsze będzie brakować.
Stwarza to nie lada problem, bo jak zapewne wiecie, brwi są niezwykle istotne, tworzą ramę dla caƂej twarzy, scalają kaĆŒdy makijaĆŒ i nadają wyrazu naszej twarzy. Ćčle zrobione brwi potrafią oszpecić twarz jak nic innego (tutaj polecam zapoznać się z tematem brwi odrysowanych od szklanki, golenia wƂoskĂłw i rysowania kreski- najczęƛciej prostej, Ćșle wykonanego makijaĆŒu permanentnego itd itd..). Kolejnym bardzo uciÄ…ĆŒliwym aspektem jest czas. Tak, czas, jaki musiaƂabym poƛwięcać, aby kaĆŒdego dnia dorabiać brakujący fragment. Jestem zbyt leniwa, aby dorysowywać brew przy kaĆŒdym makijaĆŒu. JuĆŒ tyle lat ĆŒyję bez niej, ĆŒe z ręką na sercu powiem Wam, ĆŒe czuje się wyjątkowo nienaturalnie kiedy obie brwi goszczą na mojej twarzy.
Za cel postawiƂam sobie znalezienie produktĂłw, ktĂłre będą wyglądać naturalnie, pozwolą mi szybko uporać się z makijaĆŒem i przede wszystkim (!), nie zetrą się z mojej skĂłry jeszcze przed wyjƛciem z domu. Przedstawiam Wam moją ƛwiętą trĂłjcę. Kolory idealne, zimne tony, wpadające w szaroƛć, trwaƂoƛć powalająca (wielokrotnie nie mogƂam zmyć produktĂłw przy pomocy oleju do demakijaĆŒu), Ƃatwoƛć w uĆŒytkowaniu. Too Faced - Brow Envy, Soap&Glory - Archery oraz Inglot - konturĂłwka do brwi w ĆŒelu. Polecam Wam zapoznać się z chociaĆŒ jedną z tych 3 pozycji, ktĂłre Wam pokaĆŒÄ™. Jeƛli zmagacie się z ubytkami w brwiach, chcecie nadać im Ƃadny kszataƂt lub jesteƛcie jak ja - nie macie brwi wcale, na pewno nie poĆŒaƂujecie.

A.














You Might Also Like

4 komentarze

  1. juĆŒ się tak przyzwyczaiƂam, ĆŒe nawet nie zauwaĆŒaƂ tego braku :)

    ĆŒel z Inglota wygląda interesująco, jak z jego trwaƂoƛcią i aplikacją?

    PS czekam na wpis o ulubionych pędzlach ;)

    OdpowiedzUsuƄ
    Odpowiedzi
    1. TrwaƂoƛć jest z ręką na sercu powalająca. Nie mam tak trwaƂego kosmetyku w caƂej mojej przepastnej toaletce;) Aplikacja bez zarzutu, typowa pomada. Jeƛli się przymierzasz do zakupu na pewno nie będziesz zawiedziona.

      UsuƄ
  2. Jejciu ja nie pamietalamno tej brwi. Naprawde? Chyba codziennie sie malowalas :)

    OdpowiedzUsuƄ

Flickr Images