Valentine's day makeup

Jedni obchodzą drudzy nie. Ja jestem w druĆŒynie "kochać się trzeba caƂy rok", co nie zmienia faktu, ĆŒe chcę tego dnia Ƃadnie wyglą...

Jedni obchodzą drudzy nie. Ja jestem w druĆŒynie "kochać się trzeba caƂy rok", co nie zmienia faktu, ĆŒe chcę tego dnia Ƃadnie wyglądać:). Jaki jest najpiękniejszy walentynkowy makijaĆŒ?





Ano ten w ktĂłrym nosimy uƛmiech! Czy naprawdę wydaje Wam się, ĆŒe Wasz ukochany zauwaĆŒy krzywo zrobioną kreskę, kropkę tuszu odbitą na powiece czy drobne zmarszczki wokóƂ oczu? Nic podobnego, jeƛli tylko nie będziemy się tym zadręczać caƂa noc. Jeƛli chodzi o makijaĆŒ, jestem perfekcjonistką, mogę się malować 2h a na koƄcu wszystko zmyć przez jakiƛ totalny drobiazg, ktĂłry nie pozwala mi cieszyć się wykonaną pracą, jednak jedno wiem na pewno; najpiękniej wyglądam kiedy się uƛmiecham. Więc cieszcie się tego dnia Kochani z Waszej miƂoƛci, a makijaĆŒ? I tak pewnie nic z niego nie zostanie ;)

A.



You Might Also Like

3 komentarze

Flickr Images