Nails

O mojej lewej ręce krÄ…ĆŒÄ… legendy, nie ĆŒartuje.

O mojej lewej ręce krÄ…ĆŒÄ… legendy, nie ĆŒartuje.



To jest tak, ĆŒe jej generalnie mogƂoby nie być, Nie zrozumcie mnie Ćșle, ciesze się, ĆŒe ją mam, ale nie potrafię nad nią zapanować;) Nie chce mnie sƂuchać i koniec. Do tego dochodzi mocno niestabilna prawa i przepis na paznokciową katastrofę gotowy. Ręce trzęsą mi się tylko wtedy, kiedy mam pomalować pazury, nie jak robię kreskę czy drobno siekam pietruszkę, nie, tylko wtedy, kiedy akurat mam nastrĂłj na zrobienie mani. Klasyka. W ktĂłrymƛ momencie musiaƂam spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać się przed sobą, ĆŒe nie umiem tego robić i czas rozejrzeć się za jakimƛ profesjonalnym salonem, ktĂłry pomoĆŒe mi zadbać o dƂonie. Niestety, pomimo tego, ĆŒe PoznaƄ jest duĆŒym miastem a salony wyrastają jak grzyby po deszczu, wcale nie byƂo to Ƃatwe zadanie. CiÄ™ĆŒko jest znaleĆșć kogoƛ uzdolnionego i kreatywnego na tyle, aby sprostać moim dziwnym pomysƂom. Nie lękajcie się jednak drogie czytelniczki i drodzy czytelnicy, bowiem znalazƂam!;) Dziewczyny pracujące w salonie Mnails są niesamowite, zawsze gotowe do wykonania najbardziej szalonego mani o jakim tylko moĆŒecie pomyƛleć, ale teĆŒ nieƛmiertelnej klasyki. Zawsze doradzą i pomogą stworzyć maƂe dzieƂo sztuki na Waszych paznokciach. PeƂen profesjonalizm. Ja ufam bezgranicznie, a to się rzadko zdaĆŒa, bo wizyta u kosmetyczki czy fryzjera, to dla mnie większy stres, niĆŒ dentysta czy ginekolog;) Myƛlę, ĆŒe kaĆŒda z Nas zaliczyƂa kiedyƛ kosmetyczną wpadkę i wie o czym mĂłwię. Osobiƛcie zawsze decyduje się na manicure hybrydowy, poniewaĆŒ daje mi to gwarancję, ĆŒe przy chociaĆŒby ciągƂym myciu butelek, moje panokcie pozostana piękne i bƂyszczące przez dƂugi czas. Bawię się kolorami, wzorami, naklejkami... Oj bawię się, bawię. Lubię kombinować z ksztaƂtem i nie boje się, ĆŒe wyjdę z salonu prezentując ksztaƂ "na Ƃopatę".  Planuję wizyty co 3 tygodnie, ale tylko dlatego, ĆŒe przeszkadza mi odrost. Widać, ĆŒe dziewczyny kochają to co robią i zdecydowanie przekƂada się to na efekty ich pracy. Tak więc czym prędzej lećcie zapoznać się z Instagramem salonu Mnails i przepdnijcie jak ja.
Ps: nie, nie jest to post sponsorowany, dziękuję.
A.







You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ale ladne :) zazdroszcze takiej ladnej plytki. Moje paznokcie ucierpialy najbardziej po ciazy i nadal nie moge sobie z nimi poradzic:(, mysle czy nie nie zaczac eksperymentowac z hybryda wlasnie. Co gorsze to moja corka tez ma kruche pazurki, a tu za duzo nie mozna zrobic.. 😱

    OdpowiedzUsuƄ
  2. Ale ladne :) zazdroszcze takiej ladnej plytki. Moje paznokcie ucierpialy najbardziej po ciazy i nadal nie moge sobie z nimi poradzic:(, mysle czy nie nie zaczac eksperymentowac z hybryda wlasnie. Co gorsze to moja corka tez ma kruche pazurki, a tu za duzo nie mozna zrobic.. 😱

    OdpowiedzUsuƄ
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co Kochana? Ja paznokcie jak mam w kiepskim stanie, zawsze zapuszczam "na hybrydzie". Nic tak na nie nie dziaƂa. Dodatkowym plusem jest fakt, ĆŒe hybryda umiejętnie poƂoĆŒona i zdjęta, nie powoduje ĆŒadnych uszkodzeƄ. SprĂłbuj, wydaje mi się, ĆŒe nie będziesz ĆŒaƂować. Co do cĂłreczki, pozostaje wierzyć, ĆŒe z wiekiem minie. Pozdrawiam

      UsuƄ

Flickr Images